کراتینین سطح 7.2 و تورم در پاها چیست سطح بعدی از درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 7.2 و تورم در پاها چیست سطح بعدی از درمان

سطح کراتینین 7.2 و تورم در پاها چه سطح بعدی از درمان است؟ به طور کلی، دیالیز و پیوند کلیه هستند سطح لانه درمان پس از کراتینین می رود تا بالا، اما آنها تنها راه نیست.
دیالیز برای بیماری های کلیوی با کراتینین 7.2
دیالیز می تواند آن علایم بیماری کلیوی مانند سطح کراتینین بالا در یک زمان کوتاه از بین بردن، اما می تواند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند. علاوه بر این، آن را به یک مقدار زیادی از پول هزینه.
پیوند کلیه برای بیماری های کلیوی با کراتینین 7.2
این نوع درمان یکی از موثرترین درمان در حل بیماری های کلیوی است، اما موفقیت پیوند کلیه است بستگی به رد کلیه خود را پس از پیوند، پس از پیوند کلیه است به طور کلی نیاز به درخواست برخی از داروهای ضد رد، که خود را به می سازد کلیه دیگر شرایط، رد خواهد تمام عمر خود را وجود دارد، می توانید طول عمر کلیه پیوندی تاثیر می گذارد. بنابراین، پس از پیوند، ما به طور منظم نظارت بر بهبود عملکرد کلیه، تغییر کراتینین، اوره، پتاسیم، سدیم، کلسیم، هموگلوبین و غیره.
دیگر برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 7.2
در مقایسه با دیالیز و پیوند کلیه، طب چینی طبیعی تر و امن است، بنابراین می توان آن را جایگزین خوبی از آنها. با این حال، آن را نیز دارای نقطه ضعف خاص خود را دارد که ممکن است مدت زمان بیشتری به کار می برد.
بنابراین به عنوان یک بیمار با بیماری کلیه سطح کراتینین بالا و علائم دیگر، شما باید درمان مربوطه با توجه به شرایط خود را. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: